Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Kihelkonna-Kihelkonna II etapp IP6384 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 17:35:26 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 7.1-2/24/20618-7

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Rasmus Valli <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 12:57 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Saaremaa Kihelkonna-Kihelkonna II etapp IP6384

Tere!

Palun Teie tagasisidet ühe projektilahenduse kohta.

Ehitaja soovib muuta 21102 Mustjala-Kihelkonna-Tehumardi teel oleva kaabli
kulgemist, mis on praegu planeeritud tee lääneserva (km 17,49–17,55).
Maaomanikud on väljendanud muret, et puurimistööd kahjustavad nende
haljasala, ning nad ei ole selle lahendusega nõus. Kuigi kaabel nende
kinnistule ei lähe, peaks puurimismasin paiknema nende kinnistul.

Ehitaja pakutud alternatiivne lahendus näeks ette kaabli paigaldamise tee
idaserva, Lümanda mnt 9 kinnistu ette. Kaabel paigaldatakse kinnisel
meetodil 1,7 m sügavusele.

Kas selline lahendus oleks Transpordiameti poolt aktsepteeritav?

Lisan manusesse eelmise kooskõlastuse ning asendiplaani faili, kus oranži
värviga on tähistatud Lümanda mnt 9 kinnistu ette planeeritav kaabli
asukoht.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.